کلینیک افشان مو

کاشت مو | کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FIT

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

کاشت ابرو به روش FIT

تاثیر ابرو بر زیبایی چهره انکارناپذیر است ولی زمانی به اهمیت آن پی می بریم که  ایرادی در آنها به وجود بیاید. عوامل متعددی همچون الودگی هوا، تغذیه نامناسب، تغیررات هورمونی همچون بارداری و یائستگی تاثیرات بسزایی در سلامت جسم بخصوص زیبایی پوست دارد.

برهم خوردن تعادل هورمونی، عدم جذب مواد مغذی، ابتلا به بیماری های عفونی و بعضی از سرطان ها به دلیل کاهش عملکرد سیستم دفاعی و ایمنی، همگی از مواردی هستند که موجب ایجاد استرس شده و به همین دلیل تاثیر به سزایی بر سلامت بدن و همچنین فولیکول های مو دارد. تضعیف فولیکول های مو باعث ریزش آنها می شود.

کاشت ابرو به روش FIT یکی از راه هایی است که می تواند این زیبایی را به ابرو های زیباجوییان برگرداند.

 در روش کاشت ابرو به روش FIT مانند هر جراحی دیگری، به منظور آگاهی یافتن از از عدم وجود برخی بیماری ها و مشکلات زمینه ای نیاز به انجام یکسری آزمایشات بالینی می باشد.

برخی از این آزمایشات شامل: PT و PTT به منظور تشخیص زمان لخته بسته خون، FBS جهت تشخیص دیابت، آزمایش های HCV و HBS و HIV جهت تشخیص بیماری های عفونی نظیر هپاتیت C  و هپاتیت B و ایدز، آزمایش سطح ایموگلوبین های خون جهت تشخیص ابتلای فرد به ویروس کرونا و همچنین آزمایش ادرار برای بررسی گلوکز و تشخیص بیماری های کبدی کلیوی.

در کاشت ابرو به روش FIT به طور متوسط به 4 الی 6 ساعت زمان بسته به تعداد فولیکول های مورد نیاز زمان لازم است. در این روش به دلیل اینکه فولیکول ها به صورت تیکی و واحد استخراج می شوند به مدت زمان بیشتری نسبت به FUT نیاز است. زیرا در روش FUT نواری از فولیکول ها به همراه پوست برداشته می شود.

در اینجا بخوانید...  عمل بلفارو پلاستی

از مزایای روش FIT می توان به:

  1. کم تهاجمی بودن
  2. اعمال بی حسی موضعی
  3. عدم ایجاد زخم
  4. طبیعی به نظر رسیدن ابرو

اشاره کرد.

در روش FIT فولیکول ها با پانچ دستی همراه با ایجاد برش ریز در پوست ابرو و سپس پیوند فولیکول در محل برش انجام می شود. به همین دلیل نسبت به روش FUT زمان بر تر بوده و شاید نیاز به تکرار جلسات برای پرپشت کردن ابرو ابرو ها باشد.

کاشت ابرو به روش FUT

همانطور که اشاره شد در روش FIT هر واحد فولیکول به صورت تکی و جداگانه از پوست سر برداشته می شود. که انتخاب فولیکول ها به صورت تصادفی بوده و به کاشت کار شما این امکان را می دهد تا تار های مو را از ناحیه اهداکننده بدون کوچکترین تفاوتی در تراکم موهای ناحیه اهدا استخراج کند.  با برداشت هر واحد فولیکول مو که با برش های بسیار کوچک میکروسکپی از روی سر برداشته می شودموجب می شود زخم و یا جای اسکار در پوست مشخص نباشد.

در روش FUT که به روش نواری نیز شناخته می شود، پیوند فولیکول ها  به صورت یک تکه بافت بلند و بسیار نازک از پوست پشت سر برداشته می شود. پس از آن واحد های فولیکولی به صورت جداگانه با استفاده از استریو میکروسکپی از روی نوار استخراج می شود و سپس برای کاشت در محل ابرو آماده می شوند.پس از برداشتن فولیکول ها ناحیه اهدا بخیه زده می شود و یک اسکار خطی بسیار ظریف باقی می ماند که در زیر مو ها پنهان شده و اثری از آن در حالت نرمال مشخص نمی باشد.

در اینجا بخوانید...  مراقبت های کاشت ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا می توانید درخواست مشاروه رایگان
با مشاورین کلینیک داشته باشید...